Zelená trojka

Blog a názorový web s vlastní tvorbou

WASHINGTON – Zdravotnický pracovník na Aljašce měl po úterním očkování proti koronaviru Pfizer vážnou alergickou reakci.

Příznaky se objevily během několika minut a vyžadovaly si pobyt v nemocnici přes noc.

Pracovník středního věku neměl žádné alergie v anamnéze, ale měl anafylaktickou reakci, která začala 10 minut po podání vakcíny v Bartlett Regional Hospital v Juneau na Aljašce, uvedl úředník nemocnice. 

Zažila vyrážku na obličeji a trupu, dušnost a zvýšenou srdeční frekvenci.

Dr. Lindy Jonesová, lékařská ředitelka nemocnice na pohotovostním oddělení, uvedla, že pracovníkovi byl poprvé podána dávka adrenalinu, což je standardní léčba závažných alergických reakcí. 

Její příznaky ustoupily, ale poté se znovu objevily a byly léčeny steroidy a infuzí epinefrinu.

Když se lékaři pokusili zastavit odkapávání, její příznaky se znovu objevily, takže žena byla přesunuta na jednotku intenzivní péče, sledována po celou noc a poté ve středu ráno brzy odkapala, řekl Dr. Jones. 

Dr. Jones řekl, že žena se cítila dobře, zůstala nadšená vakcínou a měla být propuštěna později ve středu.

Zdroj: nytimes.com

One thought on “Pracovník ve zdravotnictví na Aljašce měl po vakcíně Pfizer vážnou alergickou reakci

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.